Enjoy the flexibility of accepting card payments with Link/2500 All in One
Enjoy the flexibility of accepting card payments with Link/2500 All in One

Worldline Tap on Mobile

De nieuwe manier om betalingen te accepteren via smartphone voor uw zaak

Als handelaar kan u nu elektronische betalingen accepteren via uw Android-smartphone of -tablet. Twijfel niet!  Meld u aan, download de app en u kan van start gaan!

 

Kies de geschikte optie voor u

*Het kiezen van de juiste betaaloplossing is afhankelijk van uw bedrijfsomstandigheden, waaronder de grootte van uw bedrijf en het type transacties dat u verwerkt. Het is ook belangrijk om te kijken naar het percentage van debit- en creditcard betalingen die u ontvangt, aangezien dit kan variëren van bedrijf tot bedrijf. Neem contact met ons op om de beste oplossing te vinden die past bij uw unieke behoeften.

Informatie over de kosten

HTML Table Generator

 Flexi oplossingPro oplossing
Transactiekost1,68%EUR 0,115 (debit)
1,10% (credit)
Maandelijkse kostenEUR 0.-EUR 4,99
Toeslag voor commerciële kaarten

Geldt voor transacties met commerciële kaarten (bijv. bedrijfskaarten)

1,20%1,20%
Toeslag voor niet-EER-transacties (Europese Economische Ruimte)

Geldt voor transacties met kaarten die buiten de EER zijn uitgegeven en binnen de EER worden geaccepteerd en vice versa.

1,20%1,20%
Configuratiekosten
EUR 0.-EUR 0.-

Tik en betaal, zo eenvoudig is het

Nog geen smartphone?

Ontdek onze combo-aanbieding met alles in één: 

Downloads

FAQ

    • Een onderneming hebben met een btw-nummer of ondernemingsnummer
    • In het bezit zijn van een Android apparaat dat de mogelijkheid heeft om betalingen te accepteren via NFC. Bij het downloaden van de applicatie Worldline Tap on Mobile wordt er automatisch een check uitgevoerd of uw apparaat compatibel is.
    • Een internetverbinding hebben via Wi-Fi of mobiel internet (4/5G)
    • Doorloop het snelle digitale onboarding proces volledig via deze link. 
  • Nee, u moet uw eigen Android-apparaat gebruiken. We hebben echter een samenwerking met Samsung om u een combi-deal aan te bieden met een smartphone inbegrepen. Ontdek alles hier. 

  • Nee, alleen Android-apparaten worden ondersteund. Tijdens de installatie van de app wordt automatisch gecontroleerd of je apparaat compatibel is.

  • Tap on Mobile kan worden gebruikt door eenmanszaken met en zonder registratie nummer, bedrijven en partnerschappen, overheden, gemeenten, coöperaties, stichtingen, liefdadigheidsinstellingen of verenigingen. De app mag niet voor privédoeleinden worden gebruikt.

  • Het is heel gemakkelijk om de app te gebruiken:

    1. Start de Worldline Tap on Mobile-applicatie

    2. Typ het transactiebedrag in

    3. Tik de kaart in de buurt van het apparaat

    4. Als het bedrag hoger is dan 50€ (limiet voor contactloze betalingen) wordt de pincode gevraagd

    5. Nadat de kaartlezing voltooid is, wordt het transactieoverzicht getoond met de mogelijkheid om een digitale bon te ontvangen (via e-mail of QR-code)

    Een overzicht van de 5 stappen kan u hier vinden.

  • Worldline Tap on Mobile ondersteunt de volgende betaalmerken: Visa, VPAY, Mastercard, Maestro, Debit MC, Visa Debit en alle andere contactloze merken zoals Google Pay, Apple Pay, enz.

  • Momenteel niet, maar doordat alle belgische kaarten naast bancontact ook nog met een ander (debit) kaartschema worden uitgegeven zal de betaling geaccepteerd worden aan debit pricing. 

  • Momenteel worden maaltijdcheques niet geaccepteerd.

  • Er is een portal (Myportal) beschikbaar om het overzicht van transacties te zien, de link en de inloggegevens ontvang je tijdens de onboarding. U kunt uw transactiegeschiedenis ook in de app zelf bekijken.

  • De uitbetaling is de volgende dag, wat betekent dat als u vandaag een transactie doet (voor ongeveer 22.00 uur) u deze de volgende dag op uw bankrekening zult zien verschijnen. Houd er rekening mee dat de eerste uitbetaling pas plaatsvindt nadat we hebben bevestigd dat alle vereiste documenten correct zijn aangeleverd.

  • Ja, het is niet nodig om een specifieke bankrekening te openen. De uitbetaling vindt plaats op het account dat u opgeeft tijdens de inschrijving

  • Je hebt automatisch toegang tot 5 toestellen op je account. Indien je meerdere toestellen wenst aan te sluiten gelieve een mail te sturen naar SupportTapOnMobile-Benelux@worldline.com met je gegevens.

  • Ja, Tap on Mobile kan ook occasioneel gebruikt worden buiten België maar niet buiten Europa.

  • Als een gecertificeerde en gereguleerde financiële dienstverlener zijn we toegewijd om te voldoen aan alle richtlijnen en vereisten in overeenstemming met de internationale PCI beveiligingsstandaard om ervoor te zorgen dat alle transacties op uw Android toestel veilig zijn.

    Tijdens de installatie van de app worden de volgende autorisaties en informatie gevraagd van uw Android toestel:

    • Toestemming om NFC te gebruiken

    NFC-toegang (Near Field Communication) is vereist om de creditcard of bankpas te lezen.

    • Autorisatie voor toegang tot/beheer van de camera

    Voor veilige PIN-invoer heeft de app de rechten nodig die ervoor zorgen dat er geen beeldopnames kunnen worden gemaakt tijdens het betaalproces. Dit moet u als handelaar ook beschermen tegen misbruik.

    • Autorisatie om verbindingen te beheren

    De app moet ervoor zorgen dat een betaalproces niet wordt onderbroken door bijvoorbeeld een gesprek. Tap on Mobile vereist hiervoor dat u uzelf instelt als standaard beller-ID en spam-app.

    • Autorisatie voor de locatie van het apparaat

    De locatie wordt gebruikt voor de digitale kassabon. Hiermee kunt u uw klanten een betalingsbewijs geven waarop de locatie van de betaling staat. De locatie van het apparaat wordt ook gebruikt om te voldoen aan veiligheidsvereisten of om mogelijk frauduleus gebruik van de app te detecteren.

    • Toegankelijkheidsdiensten

    Deze rechten zijn nodig om ervoor te zorgen dat de app niet verborgen is tijdens het betaalproces en altijd open en zichtbaar is.

    De verschillende autorisaties en informatie dienen om de veiligheid van elke afzonderlijke transactie te garanderen. Dit verandert uw Android-toestel in een betaalterminal, inclusief PIN-aanvraag voor bedragen boven de 50 euro.